Welkom op onze reisblog!

1 november 2015 - Bladel, Nederland

Welkom op onze reisblog!

In januari start onze reis door Noord Amerika en momenteel zijn we nog druk met alle voorbereidingen. Eén van de zaken op de to-do list was het starten van een blog, om al onze avonturen in vast te leggen. En buiten dat dit voor onszelf een mooi naslagwerk wordt hebben meerdere mensen ook gevraagd of ze mee kunnen lezen (en beleven) als we weg zijn, dus hierbij!

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor de mailinglijst.

En omdat de vraag ongetwijfeld zal komen; "waarom deze naam" hierbij meteen wat uitleg. De eerste week zullen wij in Florida verblijven in een dorpje genaamd Belleview in niets minder dan een Mongoolse yurt. Tegen die tijd zullen we ook een fotootje plaatsen met onze slaapplek, om te zien of we er zo relaxed van zijn geworden als we nu denken. En op zoek naar een originele naam voor onze blog kwam Michel hiermee!

Veel leesplezier!

Groetjes, Michel, Marijke, Jorrit en Fenna

1. Reislogger:
    1 november 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Jenny:
    6 januari 2016
    Hoi Michel, Marijke, Jorrit en Fenna

Wij wensen jullie een hele fijne, veilige en mooie reis. Geniet van dit mooie avontuur.

Liefs van Jenny, Tini, Mike en Reina en de hondjes.
  3. Roos:
    8 januari 2016
    Heel veel plezier met jullie geweldige USA avontuur!!!! Ik kijk uit naar jullie verhalen :)

Liefs,
    Roos
  4. Roos W:
    8 januari 2016
    Heel veel plezier! Ik ga jullie volgen. Ben heel benieuwd naar jullie avonturen :) x
  5. Kitty en Hans:
    10 januari 2016
    Geweldig! Jullie zijn begonnen! Wat een gigantische camper! Dat wordt een heerlijke reis, geniet ervan. Wij zullen meesmullen op afstand.
    Hans, Kitty en de monsters
  6. Oma Lizanne:
    11 januari 2016
    Wow, echt een grote en mooie camper. Groot gelijk dat jullie deze gekozen hebben. Veel veilige kilometers ermee. Dikke knuffels voor jullie allemaal.
    Groetjes van oma en René